joi, 28 mai 2009

Despre poponari si poponare - de pe http://c-tarziu.blogspot.com/2009/05/organizatorii-marsului-pentru-familie.html

Organizatorii Marşului pentru Familie sînt ameninţaţi cu moartea

Cu o noapte în urmă, eu şi Rafael Udrişte am primit cîte un mesaj de ameninţare cu moartea pe e-mail-uri şi pe telefoanele mobile. Textele sînt identice şi venite de la aceeaşi adresa de e-mail şi respectiv de pe acelaşi număr de telefon. Ni se cere să renunţăm la Marşul pentru Familie de vineri, 22 mai, ora 17.00, sau vom fi omorîţi.

Mesaj pe telefon:

"Anulează marşul familiei sau vei plăti cu viaţa. Suntem cu ochii pe tine. Satan să te aibă în pază."

Mesaj pe e-mail:

"Asculta la noi Islam nu sta degeaba, noi punem bomba la voi ca Mare este Mohammed si Adevarata Lumina de la el vine.
Sa vad cum scapa Isus profetul la voi!
Nu faceti marsul familiei ca Mohammed nu de acord cu asa ceva!
Bomba cu cuie in fata sa va ramaie!!! Grija la baiatul in negru!"


Am fost ameninţaţi noi probabil pentru că sîntem indicaţi drept persoane de contact pe comunicatul de presă în care am anunţat marşul.

Ieri am făcut o mică investigaţie şi i-am dat de urmă "atentatorului". Autorul textului de pe telefon este acelaşi care a trimis şi ameninţarea pe e-mail. Nu vom divulga informaţiile legate de identitatea sa, întrucît nu vrem să încurcăm ancheta poliţiei. Urmează să facem o plîngere penală, nu pentru că ne-am teme, dar trăim într-o ţară în care astfel de tentative de intimidare sînt pedepsite.

Deocamdată vă pot spune că tînărul ameniţător este un homosexual declarat şi un activist pentru drepturile homosexualilor.

Homosexualii n-au înţeles că noi milităm pentru valorile familiei normale, tradiţionale, nu contra homosexualilor. Propaganda homosexualităţii este doar una dintre bombele puse la temelia familiei tradiţionale.

UPDATE

Recomand şi articolul Cum îşi apără homosexualii "drepturile", de pe site-ul Presa Ortodoxă.

UPDATE 2 (21 mai 2009)

Astă noapte am primit un al doilea mesaj pe e-mail, şi eu, şi Rafael, în care autorul ameninţărilor îşi cere scuze. Mesajul este venit de pe aceeaşi adresă de e-mail şi confirmă rezultatul micii noastre investigaţii de acum două zile. Noi îl iertăm. Personal, nu voi înainta plîngerea penală, dar, dacă autorităţile se autosesizează, le stau la dispoziţie cu toate informaţiile, pentru că acum e vorba de credibilitatea mea. Să nu creadă cineva că ameninţarea este vreo făcătură pentru autovictimizare. De aceea public şi mesajul de mai jos, care nu mai intră la capitolul confidenţialitatea corespondenţei:

"Stimate Domn Claudiu Tarziu,
Ma numesc Razvan si sunt cel care v-a amenintat. Imi cer mii de scuze pentru gestul necugetat, eram beat si nu am realizat prea bine ce fac.
Nu este dreptul meu sa amenint pe nimeni, si nici nu am mijloacele necesare de a pune in practica vreo astfel de amenintare.
Sunt student si nu as avea de unde sa platesc amenda exorbitanta pe care probabil ca voi fi condamnat sa o primesc.
Imi scuze din nou, realizez ca am facut o greseala imensa si ca la fel cum homosexualii au dreptul de a protesta in public, la fel si dumneavoastra aveti dreptul de a nu fi de acord cu cererile acestora.
Mentionez ca nici macar nu sunt in Romania, si nu sunt implicat in vreun fel in organizarea Gay Festului.
Doar ca m-a durut enorm sa vad ca in singura saptamana din an in care homosexualii romani (dintre care fac si eu parte), in singura saptamana din an cand avem voie sa ne sarbatorim identitatea, exista nu unul ci doua marsuri impotriva noastra, cu toate ca si eu sunt cetatean al Romaniei, si ar trebui teoretic sa am aceleasi drepturi ca dumneavoastra.
Va asigur ca va sustin dreptul la libera exprimare, va respect si imi pare foarte rau pentru greseala facuta.
Va rog nu inaintati plangerea politiei!
Cu multumiri,
Razvan P."


UPDATE 3

În jurnalul de la ora 12.00 de azi, de pe B1Tv, a fost dată o ştire pe subiectul postat aici, ştire în care este inclus un sincron cu mine. Reporter: Ioana Ţigănilă.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu